10 Τρόποι να τρώνε τα παιδιά σας υγιεινά

Ενθαρρύνετε τα παιδιά να τρώνε λαχανικά και  φρούτα, κάνοντας την διαδικασία προετοιμασίας του φαγητού –  διασκέδαση.

Δώστε τους υγιεινά τρόφιμα και αφήστε τα ίδια τα  παιδιά να βοηθήσουν με την προετοιμασία του γεύματος ( με βάση την ηλικία και τις δεξιότητές τους) .

Τα παιδιά μπορεί  να δοκιμάσουν τα τρόφιμα που απέφευγαν κατά το παρελθόν, αν βοηθήσουν στην ετοιμασία τους

1. Milkshake 

smoothie
Milkshake

Ανακατέψτε γάλα χωρίς λιπαρά  ή γιαούρτι με κομμάτια φρούτων και θρυμματισμένο πάγο.

Χρησιμοποιήστε φρέσκα, κατεψυγμένα, κονσέρβες ή ακόμη  και υπερώριμα φρούτα. Δοκιμάστε μπανάνες, μούρα, ροδάκινα, ή  ανανά.

Αν έχετε παγώσει τα φρούτα πρώτα, μπορείτε ακόμα και να παραλείψετε τον πάγο!
2. Νόστιμα dippers

Dippers
Dippers

Τα παιδιά αγαπούν να κάνουν « βουτιές»  στα φαγητά τους.

Ετοιμάστε γρήγορα dips λαχανικών με γιαούρτι και καρυκεύματα όπως βότανα ή σκόρδο. Σερβίρετε με ωμά λαχανικά όπως  μπρόκολο, καρότo ή κουνουπίδι.

Επίσης τα κομμάτια φρούτων πάνε  πολύ με ένα γιαούρτι και κανέλα ή dip βανίλια.

 

3.Σουβλάκι Φρούτων ή Λαχανικών

Σουβλάκι Φρούτων
Σουβλάκι Φρούτων

Βάλτε κομμάτια φρούτων όπως πεπόνι, μήλο, πορτοκάλι, και αχλάδι ή λαχανικά όπως κολοκυθάκια, αγγούρι, κολοκύθι, πιπεριές, ντομάτες  σε ξυλάκια για σουβλάκι.

 

4.Ατομικές  πίτσες

Ατομικές Πίτσες
Ατομικές Πίτσες

Μετατρέψτε την κουζίνα σας σε Πιτσαρία.

Χρησιμοποιείστε υλικά όπως τα αγγλικά Muffins ή τα στρογγυλά ψωμάκια ή ψωμί πίτα (όλα ολικής αλέσεως)ως βάση γι α την πίτσα

Βάλτε σάλτσα ντομάτας, τυρί με χαμηλά λιπαρά, και κομμάτια λαχανικών ή φρούτων για επικάλυψη.
Αφήστε τα παιδιά να επιλέξουν τις  δικές  τους αγαπημένες γεύσεις.

 

5.Φτιάξτε πεταλούδες

Πεταλούδες
Πεταλούδες

Για το σώμα της βάλτε  καρότα ή σέλινο και φτιάξτε τα φτερά της από λεπτές φέτες μήλου με μέλι .

Διακοσμήστε τα φτερά της με σταφύλια ή αποξηραμένα φρούτα.

 

6.Γρανίτες

Γρανίτες
Γρανίτες

Τα παγωμένα φρούτα είναι πολύ δημοφιλή ειδικά τους θερινούς μήνες.

Απλά βάλτε φρέσκα φρούτα, όπως κομμάτια πεπόνι στον καταψύκτη και μετατρέψτε τα σε γρανίτες βάζοντας τα κομμάτια σε ένα ξυλάκι.

 

 

7.Φτιάξτε διάφορα έντομα.
images

Χρησιμοποιήστε σέλινο, αγγούρι, ή καρότα και
προσθέστε βούτυρο. Στην επιφάνεια τους τοποθετήστε  διάφορα αποξηραμένα φρούτα όπως σταφίδες ή κεράσια, ανάλογα με το τι έντομα θέλετε να φιάξετε.!

 

8.Σπιτικό μείγμα για πρωινό

Μείγμα για πρωινό
Μείγμα για πρωινό

Χρησιμοποιήστε τα αγαπημένα σας φρούτα σας και αποξηραμένους καρπούς, όπως ανάλατα φιστίκια, κάσιους, καρύδια, ηλιόσπορους
ή αναμείξτε  αποξηραμένα φρούτα όπως  μήλα, ανανά, κεράσια, βερίκοκα ή σταφίδες.
Στο τέλος προσθέστε δημητριακά ολικής αλέσεως και γάλα.

 

 

9.Πρόσωπο από πατάτα.

Πατατοφατσούλες
Πατατοφατσούλες

Ψήστε μια πατάτα και κόψτε την στην μέση.
Χρησιμοποιήστε φέτες κεράσι, ντομάτες, μπιζέλια, και τυρί με χαμηλά λιπαρά για να φτιάξετε με την πατάτα ένα αστείο πρόσωπο και κυρίως βάλτε τα παιδιά να φτιάξουν το πρόσωπο όπως εκείνα θέλουν.

 

 

10.Μικροί Σεφ

Μικροί Σεφ
Μικροί Σεφ

Αφήστε το παιδί σας να δημιουργήσει εκείνο διάφορα πρόσωπα ή σχήματα με φρούτα και λαχανικά. Ακολουθείστε τις 10 συμβουλές για διασκεδαστική υγιεινή διατροφή ή φτιάξτε δικούς σας τρόπους σύμφωνα με την προσωπικότητα του παιδιού σας.

Αφήστε το να επιλέξει μόνο του τις γεύσεις και να πειραματιστεί με διάφορα υλικά.
Με αυτόν το τρόπο, θα αρχίσει να τρώει τρόφιμα που πριν δεν δοκίμαζε αλλά θα έχετε και την ευκαιρία να περάσετε ευχάριστες στιγμές με το παιδί σας.